Ruilen en retourneren

Wij verkopen onze producten met de achterliggende gedachte om extra kwaliteit en beleving toe te voegen aan het waterpijp roken! Dit voeren wij door tot in onze klantenservice. Zo hanteren wij een niet goed, geld terug policy waarbij de bestelling zonder opgaaf van reden binnen 31 dagen retour gestuurd kan worden. Met deze extra lange retourperiode heb je alle tijd om na te denken over je keuze. Let wel, het product dient dan niet in gebruik te zijn genomen. Het gaat hier namelijk om hygiene producten.

Iets retour sturen is al vervelend, daarom willen we het je extra gemakkelijk maken door middel van 3 simpele stappen:

  • Vergeet niet je ordernummer erbij te vermelden.
  • Is er iets kapot / beschadigd? Stuur dan altijd een duidelijke foto mee!
  • Vermeld in het email onderwerp: ”Retour”
  • Meld je retour aan door te mailen naar: info@waterpijpdirect.nl
  • Je ontvangt van ons per mail een link naar het retourportaal. Hier kan je een verzendlabel downloaden.
  • Dit geld voor alle klanten uit Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk. Woon je in een ander land? We kunnen dan geen verzendlabel aanmaken. Retourneer het pakket naar ons adres via jouw lokale postkantoor.
  • Tijdens het aanmelden geven we je een lijst met de dichtsbijzijnde afleverpunten waar je je pakketje kunt afleveren.
  • Je betaald geen retourkosten, maar we zullen de retourkosten wel van het te verekenen bedrag inhouden. De retourkosten zijn:
  • Er worden geen retourproducten aangenomen die gebruikt zijn.
  • Nieuwe en ongebruikte producten kunnen geruild of terugbetaald worden zonder enige reden binnen 31 dagen na aankoop. Daar doen we niet moeilijk over! Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour crediteren!
  • Producten die beschadigd zijn tijdens vervoer dienen binnen 3 dagen na ontvangst te worden gemeld per email of contactformulier.
  • Alle producten, die je langer dan 31 dagen na ontvangst van het product aangeeft, worden niet in behandeling genomen.
  • Verstuur de product(en) binnen 14 dagen na aanmelding van je retour.
  • Producten die beschadigd zijn door de gebruiker kunnen niet geretourneerd worden. Wij controleren hierop bij ontvangst.
  • Voor producten die een klein gebrek of imperfectie vertonen en waarvan je het niet nodig vindt deze te retourneren, kan indien gewenst, een tegoedbon gegeven worden.
  • Gebroken / beschadigde producten niet terugsturen zonder onze toestemming. Stuur eerst een foto ter beoordeling aan ons toe.
  • Binnen 14 dagen na aanmelding van het retour, storten wij het bedrag aan je terug. Uiteraard moeten we wel eerst het retour hebben ontvangen. In het retourportaal kun je de status zien van je retour.
  • Let op: Een retour dienst eerst bij ons aangemeld te worden per e-mail zodat we je een retourlink kunnen toemailen. (Zie bovengenoemde stappen)
    Vermeld hierbij indien mogelijk een reden van retourneren. Dit helpt ons, onze producten en service te verbeteren!
  • Wat kost retourneren / ruilen?
    De retourkosten voor standaardverzendingen binnen Nederland bedragen 7,-. De retourkosten voor Belgie zijn €14, retouren uit Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk kosten €18,-.
    Retourkosten uit overige gebieden varieren per land en verschillen per lokaal post bedrijf.

    Welk bedrag krijg ik terugbetaald?
    Bij het terugsturen van de gehele bestelling: Het gehele aankoopbedrag incl. verzendkosten.
    Bij het terugsturen van een gedeelte van de bestelling: Het aankoopbedrag van de retourproducten excl. verzendkosten.
    De retourkosten hierboven genoemd zullen verekend worden met het terug te betalen bedrag.

    Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
    De uitbetaling door onze payment provider vindt plaatst via dezelfde betaalmethode en vindt plaats binnen 14 dagen na aanmelding van je retour!

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht hebt over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om u klacht kenbaar te maken via de email:
Info@waterpijpdirect.nl

Onze medewerkers zullen de klacht
bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst
beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Contact Informatie

*Naam
*E-mail
Telefoon
Ordernummer

Vul je ordernummer in om je vraag sneller te verwerken.

RUILEN EN RETOUR ADRES:
Stationdwarsstraat 56
7311 NW Apeldoorn

*Bericht
* Verplichte velden